» Manhattan - flexibel förvaring från Röshults





Bilder: Röshults

Manhattan är en förvaringsmöbel med många möjligheter. Perfekt till tidningshögarna,
veden eller för all del vinet. Eller något helt annat. Bara fantasin sätter gränser.
Jag fastnade framförallt för foten som är gjord i betong, det blir en snygg kontrast till det
annars ganska moderna uttrycket. Manhattan finns i fem olika färger. Min favorit är den gula.

Vilken är din favorit? Och vad skulle du använda den till?
» Inredning & design | |
#1 - - jenny:

Både snygg & praktisk. Jag skulle använda den till alla tidningar som dräller omkring härhemma.Den verkar till skillnad av många andra rymma några stycken.

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Snyggt! Jag skulle ha den i hallen och ha alla mina halsdukar snyggt ihopvikta i den (jag har verkligen jätte många halsdukar).

#3 - - Jenny:

Oj vilken läcker! Jag kan nog inte bestämma mig för vilken eller vad jag skulle ha i den men det vore ju ett angenämnt problem... ;-) Kram Jenny

#4 - - Elin:

Den gula är verkligen jättefin och piggar säkert upp vilket rum som helst. Men som vanligt skulle det nog sluta med att jag valde en vit. :) Och jag skulle utan tvekan använda den till alla inredningstidningar man samlat på sig. Det ser ju ut att få plats hur många som helst! :)

#5 - - Alexandra:

Vad läckra dessa var!! gillar också formen och betongen..jag skulle nog vara tråkig å välja svart eller vitt.Sen så skulle det nog placeras en massa tidningar där.Har ingen vedkamin eller öppen spis.

kram Alexandra.

#6 - - Therése | Stylish-B.se:

Fräck förvaring.

#7 - - Ida - Decoria:

Den i vitt! Och jag skulle garanterat ha ved i den. Älskar kontrasten trä och betong.

#8 - - Dessi - Home and desire:

Visst är dom snygga? Svart eller vit, och med inredningstidningar i :) Sambon är redan på ;)

Upp