» Önskan om en alldeles egen trädgård



Bilder: Folio.se
Från vänster; Ceen Wahren, Lisa Björner, Stellan Herner.

Jag drömmer lite om en alldeles egen trädgård att avnjuta sommaren i.
Tänk er inte en traditionell trädgård till största del bestående av gräsmatta med några äppelträd eller vad det nu må vara. Nej. Blommor och små träd planterade i krukor. Stenar och betong. Kanske lite vatten. Buskar som delar av trädgården i olika små rum med tillhörande sittplatser, hängmattor och mysiga vrån. Möjligtvis ett växthus som har förvandlats till ett mysigt litet rum att njuta i såväl när regnet smattrar i backen eller när solen skiner aningens för starkt. Bilderna ovan inspirerar.
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Anna/Sand´s Drömmar:

Du kunde gärna få en bit att vår enorma trädgård om det bara gick :)

#2 - - Caroline:

Du får ta och inreda balkongen på något fiffigt trädgårdigt vis så länge. Skaffa snyggaste balkongen i stada! :-)

#3 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Mmmm, låter som en läcker trädgård.

#4 - - Therése | Stylish-B.se:

Sv: Tack för din kommentar.

Tycker absolut att du ska spana in webshoppen. Du kommer hitta massa fint där.



Fina inspo bilder.

#5 - - Elin:

Jag drömmer också om en trädgård nu när våren och sommaren snart är här. Eller åtminstone en balkong! Tänk att få plantera massa blommor och fröer i fina krukor... åh, ja... :)



Kika gärna in på min blogg där jag just nu har en tävling med två grafiska tryck från Studio Nele i potten. Vinnaren själv väljer färg på motivet. Hoppas du vill vara med, annars önskar jag dig en trevlig helg!



Vänliga hälsningar,

Elin

#6 - - Dessi - Home and desire:

Fantastiskt fint! Precis så tänker jag att vår trädgård ska se ut i framtiden. Just nu har vi bara gräs, så trist! Krukor, sten och marksten ska läggas in!

#7 - - Fröken Fräken:

Väldigt vackra trädgårdsbilder! Nu längtar jag än mer till sommaren!

Upp