» Personligt hem med välkomnande entre





Bilder: Hemnet

Ibland trillar man över riktigt fina hem på hemnet, oftast inte.
Hemmet ovan hör till den första kategorin, fina hem. Älskar deras entre, den känns så välkomnande.
Gillar det råa träet mot det vita och det gamla som möter Kartell-stol. Och så en liten växt på det.
Dessutom den snygga kontrasten av svarta väggar i rummet intill. Fint.   
Jag älskar verkligen vita golv, och varje gång jag ser ett vitt golv blir jag en gnutta mer förälskad.
Allt kommer fram så fint med vitt golv och vita väggar. Då kan man satsa på accentfärger och accessoarer istället. Som kommer fram på ett helt annat sätt, blir mer framträdande.

Vill du se mer av detta personligt inredda hem? Klicka HÄR.
» Inspiration Hem | |
#1 - - EmmaConstance:

Svar: Haha, ja du får göra det!

När jag flyttar hemifrån (vilket jag hoppas blir i höst) är katt ett måste. Vad skulle man göra utan de söta varelserna? :)

#2 - - jenny:

snyggt!! gillade det vita golvet också.

#3 - - InneoUte-Malin:

Kan bara hålla med. Entrén är verkligen helt grymt snygg. Älskar träet.

#4 - - Caroline:

Ååå, såna där ytterdörrar skulle jag vilja ha!

#5 - - Milla:

Snyggt!! Synd bara att vita golv inte fungerar sâ bra här i La France...Folk gâr med skor inne.

#6 - - ÅSA:

Superfint!

Och snacka om bra pokerbord. ;)

#7 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka fina bilder, jag vill så gärna ha en Ghost Shair!

#8 - - Sandra | Inspirera Mera:

Håller med och vilken underbar dörr och fönster de hade.

#9 - - Elin - Ett hus till oss:

Så vackert hem. Det var verkligen perfekt av allting. Så snyggt!



jag önskar dig en fin dag!

#10 - - Alexandra:

Verkligen en snygg hall!Det är snyggt med vita golv.Önskar dig en trevlig helg! kram!

#11 - - Jelene:

Härligt ljus i det hemmet :)



Sv: Oh ja, man skulle varit rik :)

#12 - - Caroline:

Åh, så fint. Så skulle du kunna bo. :-)

#13 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Det var verkligen en härlig hall, mysig, luftig och snygg.

#14 - - EmmaConstance:

Svar: Jaa, äntligen! Riktigt skönt ute idag och det har ju börjat smälta en massa nu. :)

#15 - - Lola May:

De driver två restauranger.. hehe okey. Ja thailand är mysigt, fast just nu är det lite galet här i Bangkok.



Vackert hem!

#16 - - Dessi - Home and desire:

Så vansinnigt snyggt! Vi har precis lagt in vitt golv på hela vår ovanvåningen, men vi har inte kommit mycket längre. Nu längtar jag efter stylingen!

#17 - - Rebecka:

Håller med dig, jag tycker också det är så fint med vitmålade trägolv! Det är något jag skulle vilja ha!

Kram Rebecka

#18 - - ellinor:

fint ju :P

#19 - - Bögen från Dalarna:

Hehe ja, eller hur! Får se om det lyckas ta mig vidare. Har inte hört något om ansökan till Robinson än, så får väl se. :D

#20 - - Anna-Karin:

Jättehärligt hem. Gillar att dom låtit en vägg vara trären i farstun.

Upp