» The yellow chair



Bilder: Elle Interiör

Det är precis såhär jag tänker mig gult som accentfärg. Alldeles, alldeles perfekt!
Gillar verkligen svart och vitt med en liten klick gult. Jag blir glad av det.
Om ni nu mot all förmodan inte redan visste det här. Ville mest dela med mig av den härliga inspirationen.
| |
#1 - - Hemlängtan:

Jättesnyggt, alldeles så där lagom med färg.

Ha en bra helg!

Kram Jenny

#2 - - Jenny:

Haha, jag har iallfall förstått det - men man kan inte få för mycket inspirationsbilder :-) Kram och trevlig helg!

#3 - - Pysseliten:

Härligt blogg med många fina bilder . Kul att kolla :)Och visst ser det fint ut att blanda olika stolar vid ett bord .

#4 - - Sandra:

Ja svart och vitt med en lagom touch av gult är sååå snyggt! Har tänkt att jag ska testa gult lite smått i vardagsrummet nu till påsk och se om det funkar hos mig.

Å det är tufft med olika stolar runt bordet.

Ha en fin helg!

Kram

#5 - - tina:

Härlig inspirationsbild! Gult är alldeles perfekt sådär!



Trevlig helg på dej!



kram/tina

Upp