» A2 Designers





Bilder: A2 Designers

A2 är designföretaget som vill utmana möbelbranschen med nya och modiga möbler gjorda av noga utvalda material. Möblerna tillverkas i Sverige, närmare bestämt i Småland av kunnigt yrkesfolk.
Företaget är relativt ungt, det startades under 2008 och i februari 2009 lanserade man detta möbelvarumärke under Stockholm Furniture Fair. Bakom idéen till företaget står Sara Larsson, som tillsammans med sin familj och meddesigner/syster Anna Larsson har lyckats förverkliga en dröm.

Helt fantastiska möbler som kan förgylla vilket hem som helst. Fint att kombinera med en vit bas
(som jag så bekant gillar). Gillar att möblerna känns moderna, enkla och att man har satt färg på dem.
Jag skulle inte ha något emot att ha byrån Stripe, skåpet Collect eller för all del pallen Happy här hemma.
Jag hoppas att vi kommer få se mycket mer av A2.

Vill ni köpa deras produkter kan ni göra det HÄR, eller gå in på hemsidan för fler återförsäljare.
» Inredning & design | |
#1 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka underbara möbler de har gjort! Gillar att de vågar använda färg.

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Jag gillar verkligen deras möbler, man blir så glad när man ser dem, eller hur!



Kram Åse

#3 - - Rebecka:

Ja jag håller med, verkligen läckra möbler och kul med lite färg!

Kram Rebecka

#4 - - Designing good life - Sarah:

Åh dom var roliga! Skåpet är helt fantastiskt...

#5 - - Jelene:

Sv: Samma här! Har alltid tyckt om bokstäver och siffror ^^

#6 - - FLOOSAN:

Läckert, kul med färg

Upp