» Back on track



Nu är vi tillbaka i lägenheten efter några dagar i mamma och pappas hus på landet.
Idag har vi haft riktigt härligt väder och legat ute vid poolen hela dagen, men resten av tiden har det mest regnat. Vilket i och för sig inte var helt fel heller för det resulterade i en tripp till Stockholm/Länna.
På Bo Concept hittade jag ett E (bilden högst upp till vänster) och på Media Markt blev jag helt plötsligt med ett nytt objektiv (50 mm, f1,8). Planen var sedan att komma hem med en vit tolixstol från Länna Möbler, men de hade ingen på lager så det får bli en beställning istället.
» Min vardag | |
#1 - - jenny:

Låter ju helt underbart att ligga vid poolen:-)

Supersnyggt E du köpt. Kul med en lite annorlunda design på det.

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Oj har det varit poolväder där du har varit, vilken lyx!

#3 - - Johanna.B:

Snyggt E, det måste jag kika lite mer på. Hur stort är det?



Kram

/Johanna

#4 - - Johanna.B:

Jag hittade H:et på webbsidan, riktigt snyggt. Ska skriva om det under veckan så jag får tacka för tipset!



Kram

/Johanna

Upp