» Blåa nyanser



Bilder: Elle Interiör

Blått är en sån där färg som aldrig riktigt har fallit mig i smaken. Förrän på senaste tiden.
Rätt blå nyans, eller en blandning av olika blåa nyanser känns harmoniskt och lugnt.
Fint att blanda med vitt och ljusa träslag.  

Idag ska jag och mamma på en liten tur till Almbyboden (Marie, som jag har jobbat tillsammans med en del på Hellmanska gården, har butiken på sin gård men ska stänga den och öppna upp för nya projekt så vi får passa på att åka dit en sista gång). Blir nog några loppisar på vägen också.
| |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Själv älskar jag blott och försöker att inte fylla hela lägenheten med den härliga färgen.

#2 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Svar:

Men det är ju så SJUKT bra serie! Så jag förstår din hysteri ;)



Ps - Blått är flott :D

#3 - - C:

Tack! Visst är det underbart när man känner att naturen börjar vakna till liv igen och även vi människor och djur ;) Kram!

#4 - - Anna:

Åh, jag som älskar den blåa färgen!! Särskilt marinblått:)

#5 - - Anonym:

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Upp