» En liten dos av hästlukt



Började dagen och denna lediga helg med en promenad längs ån. Efter det åkte vi ut till mamma och pappa och pussade på katt- och hästmular. Anton roade sig med att köra fyrhjuling (med mig bakom mitt i skogen..) och att klyva ved med pappa. Mamma rensade ogräs och jag sprang mest runt och lekte med kameran.

Hästar har nästan alltid varit en del av mitt liv, men av många olika anledningar är det nu längesen sist.
Det finns så många minnen. Hästar är fantastiska djur. Funderar på att kanske "ta upp" det intresset igen.
» Min vardag | |
#1 - - C:

Tack ska du ha! :)

Mmm underbart med hästar, saknar de! Red mycket när jag var yngre och det är en obeskrivlig känsla, helt underbart att vara nära dessa stora djur. Hoppas du ochså har haft en härlig söndag! :)

Kram

#2 - - ÅSA:

Det tycker jag att du ska!!! Ta upp intresset alltså!



Miss you!

#3 - - joel:

antån gillar mer skoters än hästars!

Upp