» En tolix i mitt kök



Jag älskar den. Kan titta på den hur länge som helst. Min nya kärlek - tolixstolen.
| |
#1 - - Åse - Interiörguiden:

Så snyggt!!!

#2 - - Lilla jag:

Å de är så fina!!! Nu blir jag riktigt avis :)

#3 - - Jenny:

Härligt att känna sån tillfredställelse - då vet man att man gjort ett bra köp :-D Kram Jenny

#4 - - Alexandra:

Åhhh...nu är jag avis.Den är verkligen snygg.När jag väl får råd att köpa en tolix kommer jag nog få svårt att bestämma vilken färg jag vill ha.Har varit inne på galvarniserad,men vit är verkligen snygg!Men grattis till köpet!Alexandra.

#5 - - isa:

Riktigt härligt att se en sådan skönhet.

Stolstok som jag är kan jag inte mere en dräggla...

Oj oj oj säger jag bara.. Ett köp som du aldrig kommer att ångra. Trevlig helg!!

#6 - - Ida - Decoria.se:

Nice, nice, nice!! :D

#7 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Den passar ju perfekt!

#8 - - Madeleine:

Ja, visst är det fint med bokstäver =) Jag hittade det i en jättemysig affär på en gata (köpmangatan) i gamla stan i eskilstuna där jag bor, som heter Saris skattkammare. Dem har massor av fina bokstäver i olika material & utföranden. Såg på din sida att du också hade en massa fina bokstäver =)

#9 - - tiina:

riktigt snygg!

#10 - - Lili:

Så fint det blev :)

#11 - - Emma [ M i s s G r i m m ]:

Måste bara fråga om ni ska upp till Stockholm nån gång snart. Har hittat en bunt med böcker där som jag skulle vilja köpa (blocket) men det är så pass mycket pengar att jag inte vill fixa det över internet. Skulle vara bättre om typ Anton kunde fixa affären på plats och så kanske ta med dom nästa gång han kommer upp?

#12 - - Fröken Fräken:

Grattis till att ha hitta kärleken!!



VI får se vad som blir av min helvita stol, kanske blir det annat tyg på sitsen om rätt tyg dyker upp..

Upp