» IKEA - Mandal



En fin nyhet på IKEA är serien Mandal, där man bland annat hittar dessa byråer.
Jag gillar verkligen hålen som blir ett substitut till de vanliga handtagen och knopparna - de ger ett spännande uttryck. Kan idéen komma från Asplunds fina förvaringsserie Snö mån tro? 
Kombinationen vitast vitt och ljust trä går fortfarande hem hos mig och just denna möbel tror jag är finast just precis som den är. Den lilla blir din för 1795:- och den stora går loss på 1995:-, lite billigare än de från Asplund.
» Inredning & design | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Jag gillar Gossip Girl :) Och Grey's och Desperate också! Men jag har lite att kolla ikapp på de två senaste, har inte haft så mycket tid att kika ikapp typ 50 avsnitt ;)

#2 - - C:

Tack! :)

Tror också det är bristen på sol som får en så trött och seg - hoppas sommaren vill komma snart! Då ska vi njuta :)

Ja, det ska bli så kul när man kan börja "pynta" här hemma, nu är det mest att få klart väggar och tak ;) inte mycket kul egentligen.

Ha en go kväll!

Kram

#3 - - Blogg by Maliin Stoor:

Ojojoj!

Missat denna! Kalas fin och lika kalasig är priset!



Tack för info

=)



Maliin

#4 - - Ida - Decoria.se:

Glömde säga att jag tycker din header blivit riktigt snygg!

#5 - - Anonym:

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

#6 - - pysseliten:

jätte mysigt kök med härliga bokstäver som jag gillar skarpt :)

Den vita var med kanon fin .Mysig blogg .

Upp