» Sommarens finaste grill!



Bild: Röshults

En av vårens och sommarens höjdpunkter är när man kan börja grilla och äta ute.
Även om maten blir lite bränd så smakar det alltid gott när det kommer från grillen.
Godast är såklart en köttbit, men det mesta går att grilla. Och det mesta är gott. 

Årets finaste grill (enligt mig) står Röshults för.
BBQ Grill finns i tre olika storlekar, den på bilden är den största modellen, och två färger.
Det finns även en bordsgrill i samma serie.

Det jag föll för är de moderna och avskalade uttrycket, de raka linjerna och det enkla.

Vad grillar du helst?
» Inspiration Trädgård | |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Det samma! Jag har lagt till dig på bevakning, kanske kan få lite inspiration från en annan Landiska nu när jag ska flytta snart ;)

#2 - - gella:

Beroendeframkallande var ordet! Och vilken härlig blogg du har! :)

#3 - - C:

Gaaah! VAD SNYGG! Vad kostar den tro?

#4 - - Anna / Sand´s Drömmar:

Håller förstås med, eftersom jag bloggat om denna önskegrill flera gånger redan. Men PRISET - OMG alltså... Här kastar vi helst kycklingfilé på grillen annars.

#5 - - Mia:

Me like:)

#6 - - ÅSA:

Nicee!!!!

#7 - - Jenny:

Jag håller helt klart med men JESUS vilken summa pengar för en grill :-O Då är man nog en värre dåre än Mr Grill i Solsidan om man köper denna hahaha... Kram och trevlig helg!

#8 - - tina:

Den där grillen får gärna flytta hem till mej...synd den är så dyr!

Just nu grillas det här hemma..i regnet...vi grillar fläskfilé och tunna revben.Det hade dock varit skönt med lite varmare väder, vi har +3 grader =(



trevlig helg!

tina

#9 - - Helena ROOM AND SERVE:

Jag har grillen och den är underbar :)

Upp