» Suppose Design Office



Bilder: Suppose Design Office

Hittade via Husligheter till den japanska arkitektbyrån Suppose Design Office och jag måste dela med mig av dessa fantastiska byggnationer. Alla hus lika unika och speciella.
Deras signum tycks vara raka linjer, fönster som ger ett spännande ljusinsläpp och en inredning där inne och ute flyter samman. Huset ovan har ett fantastiskt ljus och en känsla av flera små hus i ett. Kreativt, nytänkande och snyggt är ord som automatiskt intar mitt lilla huvud. Bilderna sparar jag i inspirations-mappen.

Vill du se fler spännande hus med roliga detaljer? Gå in HÄR.
» Inredning & design | |
#1 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Oerhört läckert! Det ska jag titta mer på.

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Vilka fina bilder, jag gillar de raka och rena linjerna.

Upp