» Tradera-fynd


Har glömt att visa er mitt första (och hittills enda) tradera-fynd. En gammal registreringsskylt.
Fin detalj som inte alla andra har. Och färgerna passar utmärkt här - svart och vitt.
Just nu står den på en av tavellisterna i köket.
| |
#1 - - Sandra | Inspirera Mera:

Läckert!

#2 - - Linda:

#3 - - Anonym:

Riktigt snyggt, med svart och vitt.

Blev riktigt glad när jag hittade din fina blogg,skall ta och kika runt lite till :)



Skön söndag

-Linda

#4 - - Åse - Interiörguiden:

Väldigt snyggt och dekorativt med de enkla siffrorna!

#5 - - Ida - Decoria.se:

Har ett bra tag velat ha några gamla registreringsskyltar, men inte tagit mig tid att hitta några. Din är väldigt fin. Får man fråga vad du fick ge för den?

#6 - - Jenny:

Läcker!! Jag har faktiskt aldrig gett mig in i Tradera-livet :-)

#7 - - lucke:

najs blogg du! :)

#8 - - Anonym:

Fin blogg! :D

#9 - - Tanja:

jag älskar tradera=) Titta gärna in på vår blogg och kommentera shoppa eller hoppa och dagens fråga!

#10 - - Helena ROOM AND SERVE:

Det var jättefint I LIKE :)

#11 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Det var tufft :D

Upp