» Uppåt väggarna i köket



För ett tag sen fick ni se de nya bokstäverna som bildar ordet EAT på ena sidan köksbordet.
På andra sidan är det en tavelvägg under uppbyggnad. Nya stolen från Bolagret är på plats och mitt projekt med udda stolar runt bordet fortsätter. Tror att jag ska behålla en eller två av de gamla stolarna. Högst upp på stol-listan ligger för tillfället en vit Tolix-stol. Vad tror ni om det?
Ville ju så gärna ha en Eames-stol tidigare, men efter att ha provsuttit och insett att de bara är 41 cm i sitthöjd har jag lagt det åt sidan. Blir alldeles för lågt till bordet.
| |
#1 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Gillart! :D

#2 - - Ida - Decoria.se:

Såklart du ska satsa på en Tolix stol!! Du har väl inte missat att jag gillar den? ;)

#3 - - Jenny:

Gillar den nya designen :-)

Anar jag en gul stol i köket tro? Fint! Kram Jenny

#4 - - Anna:

Ser att det var alldeles för längesedan jag kikade in här...Jättekul med all inspiration du ger:)

#5 - - Caroline:

Åh vad fint du har gjort, kusinis!

#6 - - Fröken pyssel:

Jättefint du har i ditt kök! Jag har också ett olika-stolar-projekt i mitt kök, men det går långsamt för jag måste måla stolarna också :-S

Upp