» Tre favoriter från Förr



Bilder: Förr

När man kikar runt bland olika webshoppar kan man ibland hitta mycket fint som faller en i smaken.
Dessa tre är mina favoriter hos Förr. Moments-brickan, eller mönstret i sig, från Marimekko har länge varit en favorit. Den prickiga lattemuggen kommer även den från Marimekko och det är mönstret jag faller för denna gång också. Enkelt och snyggt. Svart och vitt. Kan inte annat än gilla det. 
Vasen från Koziol gillar jag för att den är enkel, men inte tråkig. Jag ser framför mig hur man skulle kunna ha den till att förvara köksredskap i likväl som en bukett fina blommor. Variation är kul.
» Inredning & design | |
#1 - - C:

Helt i min smak - jätte snygga! :)

Ha en härlig första maj :)

Kram!

#2 - - Sofie:

Fina saker! Marimekko är en favorit hos mig. Kan varmt rekommendera ett besök i Förr-butiken om du skulle ha vägarna förbi Skövde. Ha en trevlig helg!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Tre riktigt fina produkter!

#4 - - jenny:

Brickan har jag redan men de 2 andra skulle jag inte heller tacka nej till:-)

Upp