» 10 gruppen


Bilder: 10-gruppen

Jag blir ofta lite förälskad i saker som går i svart, vitt och grafiska mönster. Det är sånt som fångar
mitt intresse och får mig att känna det där ha-begäret. Det var prescie vad som hände när jag såg
10-gruppens kollektion av tallrikar. Är de inte underbart fina? Jag skulle vilja ha en av varje.
» Inredning & design | |
#1 - - Alexandra:

Vilka snyggingar!!!

#2 - - Stämningsfullt:

Supersnygga! Jag vill också ha!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

10-gruppens design ligger verkligen rätt i tiden, jag gillar det jag med!

#4 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka läckra tallrikar!



Svar:

Ja det är verkligen en dröm! Vi har hittat huset vi vill bygga och området, nu gäller det bara att få ihop pengarna till det. Tur vi trivs här för det lär ta ett tag :)

#5 - - Lili:

Riktigt snygga tallrikar, några såna skulle inte sitta helt fel :)

#6 - - camilla:

I like!!

#7 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Jag håller med, de skulle jag också vilja ha.

#8 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Jag håller med, de skulle jag också vilja ha.

Upp