» A lovestory - About a chair



Bilder: Hay

Åh, mitt hjärta smälter när jag ser så här fina stolar! Har en förkärlek till just stolar.
Jag har tänkt blanda olika stolar runt matbordet och Hays About a Chair skulle passa så bra
ihop med min vita Tolix och stolen från Bolagret. Jag vet vad jag kommer att drömma om i natt!

Finns att köpa på Länna Möbler. Som för övrigt har väldigt mycket fint, både på webben och i butiken.
» Inredning & design | |
#1 - - House of Jammi - blogg och webshop:

De där stolarna var verkligen fina. Mjuka och coola på samma gång.

#2 - - Therese:

Åh, finfina! Tomten kanske är snäll i år;)



Kram Therese

#3 - - axelina:

Har fått hem objektivet nu som jag beställt ( 50/1.8) men tycker att det "hoppar" när den ställer in sig.. har monterat om för att se om jag monterat det fel på nåt sätt.. men den kanske gör så??

#4 - - eva/Bolin design:

ja de var riktigt snygga

Upp