» Badrum från Aspen



Bild: Aspen

Om jag nån gång får uppfylla min dröm om att bygga ett hus helt efter mina önskningar och idéer kommer jag definitivt att prioritera ett stort, praktiskt och vackert badrum. Gärna i svart och vitt och gärna i anslutning till sovrum och en walk in closet. Gillade de svarta skåpen från Aspens serie Viskan. Jag gillar hela idéen på bilden ovan, att ha en vägg med handfat och förvaring och ljusinsläpp på båda sidor.

Jag tycker att det är roligt när man inreder badrummet lite mer som i resten av huset istället för
att bara göra allt som i ett traditionellt badrum. Det finns ju så många lösningar och möjligheter!
» Inspiration Badrum | |
#1 - - eva/Bolin design:

verkligen supersnyggt. Aspen har fina badrumsmöbler

#2 - - Tina:

Ett enormt badrum vore en dröm - vi har två hemma (ej så stora) men på något outgrundligt sätt så lyckas alltid 2 vuxna, 2 barn, 1 katt och 1 hund trängas inne i SAMMA badrum jämt! :-D

#3 - - Josäfin :>:

sv: hihi visst är han fin? :)

Åh, vad har ni för några då? :D

Upp