» Fyndat och pyntat



Älskar mina loppisfyndade gamla restaurang-menyer med deras alldeles lagom slitna ramar.
Blev sugen på att åka på loppis när jag tog de här bilderna. Skulle vilja ha fler stora ramar att måla vita.
Finaste pyntet just nu kommer från naturen. Kottarna såklart. Och närmare jul dyker det nog upp en eller
flera små dikesgranar - i glasburk eller något annat. Glasburken på bilden är också ett loppisfynd.
| |
#1 - - Annika:

Oj va snyggt! Nu blev jag riktigt inspirerad att göra något liknande :)

#2 - - Ingen vanlig dag:

Jag har som projekt idag att gå ut och hämta lite kvistar att dekorera med. Hoppas jag hittar alkottar. Det är ju så fint!



Ha en skön söndag!

Kram / Kristina

#3 - - åsa:

snyggt att dom va i svartvitt! =)

#4 - - axelina:

Loppisfynd är ju trevligt! Och även din blogg, lägger till dig på bloglovin:)

#5 - - Annelie:

Det där var riktigt tjusigt!

#6 - - Anna:

Nä men åh vad fint! Alltid kul med fynd som är lite orginella.



Kottarna, är de köpta eller har du varit ute i naturen? Om köpta isf vart? Jag tyckte det var jättefint med kottkvistarna i glasskålen. Skullle gärna ha något liknande hemma till jul!



Mvh Anna

Upp