» Julpyntat i köket



Naturligt julpynt är min melodi. Det blir vackrast så. Mossbollen har jag gjort själv,
lyktan är köpt på Indiska och Kitchen-skylten har världens bästa mamma gjort till mig.
» Min vardag | |
#1 - - Ingen vanlig dag:

Jättefint. Adventsljusstaken är också väldigt stilren och vacker. Mossa och gran- eller tallkvistar är snyggast.



/Kristina

#2 - - Caroline:

Älskar kitchen-skylten!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Jag tycker det är jättefint, mer naturligt och inte så bling blingit!

#4 - - Karin:

Fint pynt och fin skylt.

#5 - - Hannis:

Hur fint som helst!

Och ljust, just det är en favorit hos mig=))

Är det pärlor som ligger i mossbollen?

Fin detalj.



Kram Hannis

#6 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vad fint du har gjort det med mossan!

#7 - - maja:

jättefin blogg! :D

Upp