» Lights



Fotat i bilen på väg hem från Eriksdal. Jag hade väldigt roligt.
Anton också. Fast jag tror att han mest hade roligt åt mig och inte med mig.
Det förstår jag i och för sig, så som jag satt och viftade med kameran.
Coola bilder tycker jag. Vad tycker du?
| |
#1 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Verkligen coola - jag gillar den längst upp till höger mest.

#2 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Det ser ut som mina foton i det här inlägget från förra månaden :)

http://spindeltjejen.wordpress.com/2010/09/09/fotografering-ska-vara-kul/



Men det är skoj! :D

Kram C

#3 - - Nanna:

snyggt!

#4 - - Anne:

Mycket coola. Det är så roligt att leka med kameran ibland.

#5 - - Caroline:

Jag håller med, coolt coolt!

#6 - - maria:

verkligen snyggga :)

Upp