» Två inramade gamla menyer



Har varit på Hem & Villa mässan i Stockholm idag. Kom därifrån med dessa två fynd från Myrornas monter.
Tjugo kronor styck. Härligt slitna. Fina gamla menyer i som jag tror jag låter vara. Kanske skulle passa i köket.

Ångrar att jag inte tog med mig kameran till mässan, det fanns en hel del inspiration som de byggt upp.
Någon av er som var på mässan? Vad tyckte ni?
| |
#1 - - Caroline:

Jag har inte varit på mässan än i år. Vet inte om jag ska gå, tycker faktiskt att den har blivit sämre med åren. Inredningsdelen "HEM" har ju bara krympt och krympt. Vad tyckte du, var det värt att gå?



Jag var däremot på Antik- och kuriosamässan förra helgen - I love! Se mina fynd jag gjorde, på min blogg. Take care!

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Vilka läckra menyer - de blir nog toppen i köket.

#3 - - Min plats i solen:

Hej Sofia!



Tack för din rara kommentar på min blogg! Tack vare den hittade jag hit här till din fina blogg och här ska jag verkligen kika runt ordentligt bland alla läckra bilder och intressanta texter.



Ha en härlig hösthelg!



Kram Lotta

#4 - - Anna-Malin:

tuuuusen tack :)



hade jag bott närmare hade jag absolut

besökt mässan. superfina fynd du gjort!



trevlig helg till dig med!

#5 - - Stämningsfullt:

Vilket fynd! Jättefina! Jag tycker helt klart att du ska behålla dem som de är :)

#6 - - camilla:

Vilka fynd! Kommer bli riktigt snyggt i ett kök! Jag hade gärna besökt mässan men så var det där med tid :( Hade biljetter och allt! Ha en trevlig helg! Kram

Upp