» Ett lyckat samarbete mellan Cosas & K2 Keramik



Bilder: Cosas

Idag lanserar Cosas ett samarbete med K2 Keramik där de gemensamt har tagit fram en
kollektion bestående av sex olika skålar. De är handgjorda och därmed är ingen den andra lik.
Skålarna tål såväl diskmaskin som micro och de säljs i förpackningar om tre. Alla i vackra nyanser.

Jag har tidigare bloggat om K2 Keramik och jag gillar verkligen deras produkter.
Det skulle vara riktigt roligt att besöka deras verkstad på Södermalm någon gång.
» Inredning & design | |
#1 - - Anonym:

Verkligen jätte fina! Helt i min smak!

Kram carro

#2 - - Sofie:

De är himla fina! Så fina att jag beställde hem ett gäng samma dag som de lanserades på Cosas :) Så nu längtar jag att få se dom i verkligheten.



Ha en fin dag!

Kram, Sofie

#3 - - Ulrika:

Hej Sofia!

Du är jättevälkommen till vår verkstad. Vi är där varje mån-, tis- och fredag.

Såg att du tidigare bloggat om mina saker. Vad roligt att du uppskattar dem.

Har gjort lite nya saker nu, men har inga bilder på dem än, men snart så. Håll utkik.

Hälsningar

Ulrika Ahlsten

Upp