» Svarta och vita badrumsdetaljer



Handduk - Ellos, Badrumsmatta - H&M Home, Morgonrock - Hemtex,
Body Lotion - Eleven, Bath and Shower gel - Eleven, Duschdraperi - H&M Home.

Små detaljer som förgyller badrummet. För mig känns det lyxigt med fina skönhetsprodukter, de ska helst
vara både fina och bra. Precis som med allt annat! Anton tycker att jag är lurad som köper förpackningarna.
Må så vara. Morgonrocken skulle jag inte klara mig utan. Det är alltid det första jag tar på mig på morgonen.
Kan vara för att den är så himla skön och mysig.
» Inspiration Badrum | |
#1 - - Caroline:

tjusigt duschdraperi!

#2 - - Hemlängtan:

Vet inte hur många gånger jag köpt något bara för att det är sådan snygg förpackning. Jag går verkligen på sådant!



Ha en bra kväll!

Kram, Jenny

#3 - - Ylva:

hehe, här är en till lurad i så fall. Älskar verkligen fina förpackningar.

#4 - - Jess:

Hej Sofia!

Vilken snygg och inspirerande blogg du har. Jag måste få fråga hur du gör sånna där "collage" med bilder, använder du dig av ngt spec program som du vill dela med dig av? :)

#5 - - Jessica Lidström :):

Stämmer bra :) Får nog se till att köpa mig photoshop i julklapp med min höga studentlön :)Tack för tipset iaf, ha de så bra

Upp