» Borta bra, hemma bäst



För snart två timmar sen landade planet från Barcelona på Skavsta flygplats. Packningen och allt annat får vänta. Har varit utan internet sen tidig måndagsmorgon och kameran är dessutom fulladdad med bilder som jag inte kan vänta med att dela med mig av! Ni kommer att få se mer, vi börjar med några konstnärer.

Själv tar jag en liten paus i mitt bildredigerande och springer ner på Konsum och köper lite mjölk.
| |
#1 - - Milla:

Har varit i USA i två omgångar. En gång pluggade jag i Cali och andra gången semestrade jag i New York. =) Åk dit, du kommer inte bli besviken!



Ser fram emot många härliga semesterbilder snart. Trevlg kväll!

#2 - - Alexandra:

Dit skulle jag gärna vilja åka.Ska bli kul att se mer av den staden i dina bilder.Kram Alexandra

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Välkommen hem, ser fram emot att se dina bilder!

#4 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

Oj vad spännande! Får man lite restips kanske? Vill också till Barcelona :D

#5 - - NINNIE:

Bra blogg!:)

Upp