» Designposters för den kräsne


Bilder: And I love you she said

Gillar du precis som jag enkla, men snygga posters ska du kika in HÄR. På en gång!
Min favorit är den första. Och den med en femma. Vilken är din?

Det här får bli mitt söndagsbidrag till Fabriken också. Mer inspiration hittar du HÄR.
» Inredning & design | |
#1 - - Daella:

Hoppas du gillar smink !

Ta gärna en kompis med dig till:

Tjejträff 23e sept!

Jag har det stora nöjet att välkomna mina kära läsare på tjejträff på Oriflame Concept Store den 23e september. Det blir en kväll fylld av höstens make up-trender och ni kommer kunna prova, känna, lukta och smaka då vi bjuder på snacks och lite dryck. Maila mig namn och telefonnummer på de som vill komma så skriver jag upp er på gästlistan samt meddelar exakt adress. Åldersgräns 18 år!



Anmälan sker till [email protected]

#2 - - Milla:

Skitsnygga tavlor. :) I like!



Jag pluggade där i ca 4 månader, lite diverse kurser som teambuilding och engelska.



Ha en supersöndag!

#3 - - Alina:

Allt bra idag? =)

#4 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Today is a good day gillade jag.

#5 - - Sofie:

Snygga! Jag tyckte "Today is a good day" var häftig :)



Ha en fin dag!

Kram, Sofie

#6 - - Tess : Istla.se:

Snygga tavlor.



sv: Jag har faktiskt aldrig känt på Ester Elenora's sjalar, men skulle mer än gärna äga en. Snygga är de iaf.

#7 - - camilla:

Åh tack för tipset! Precis i min smak :)

#8 - - Catrin:

Gillar den med citatet. Kan vara bra att ha lite bra och peppande meningar runt sig i vardagen, som man liksom springer på lite då och då =)

#9 - - Louise:

Vilken fin blogg du har!! Ny här inne, men kommer garanterat att börja följa dig!

Upp