» Lampa från House Doctor






























Bilder: Inreda

När vi var på Formex blev jag upp över öronen förälskad i denna lampa från House Doctor. I gult.
Hur cool som helst. Till och med coolare i verkligheten. Jag har en idé i huvudet om att ha den som sänglampa. Tänk den på ena sidan av sängen och en gul lampsladd med bara en glödlampa i (med dimmer) på andra sidan. Resten av inredningen vill jag ska gå främst i vitt men med detaljer i svart.
Ungefär som jag vill ha det mesta med andra ord.
| |
#1 - - Sanna Ek:

Jo, men precis :D toksnyggt!

Det är ju kanon om man kan göra det själv!

Åh, vill ha en stor, ljus lägenhet med massor av olika stilar på interiören, haha!

#2 - - Lilla jag:

Super snygg! Den missade jag på mässan..

#3 - - Sanna Ek:

Tusen tack :D

Ja, det förstår jag. Hade ju vart det ultimata men det ligger nog ett tag fram i framtiden för mig..

#4 - - Sanna Ek:

Tusen tack :D

Ja, det förstår jag. Hade ju vart det ultimata men det ligger nog ett tag fram i framtiden för mig..

#5 - - Therese:

Vilken tur att du skrev dimmer inom parantes, för dte var det jag skulle kommentera om annars...att kan det inte bli lite väl starkt ljus med bara glödlampan haha

Supersnygg! Klart du ska ha den.

#6 - - camilla:

Jäklar vilken snygging! Upp på önskelistan, som den lampfanatiker jag är!

#7 - - Cassa :):

Sv: Japp, Tack :)

#8 - - Sanna Ek:

Jo, det är klart. Det är inte gratis tyvärr :(

Och när man precis tagit studenten, är 18, har pojkvän som studerar heltid på högskola, studerar själv halvtid, ska starta upp eget företag.. Inte läge med stora utgifter varken hyra eller köpa :( Men man kan ju drömma!

#9 - - Naima:

Heejsan :D Allt bra med dig ? Vet du vad , det finns faktist saker du inte vet , vilka saker för du veta i min nya video !



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

#10 - - Alexandra:

Wow! nu blev ja kär!! den var hur cool som helst!!!

#11 - - Erika:

Shit, den där lampan var ju jättehäftig :)

#12 - - Caroline:

Superhäftigt. Vad fina saker du hittar!

#13 - - Mia:

Snubblade över din blogg idag av en händelse. Brukar tycka att de flesta inredningsbloggar är rätt värdelösa, men din är fantastisk! Du hittar oroligt fina grejer - den här lampan är ett bra exempel på det: Har bläddrat i House Doctors onlinekatalog hur många gånger som helst, men den här underbara lampan har jag helt missat.

#14 - - Mia:

Äsch nu fick jag dåligt samvete för mitt tidigare inlägg, när jag ser att andra inredningsbloggare kommenterat. Inget illa menat mot era bloggar (som jag inte heller känner till). Jag kunde faktiskt bara ha gratulerat för den fina bloggen, utan att kritisera andras. Ber om ursäkt.

#15 - - Karin:

Japp, kan bara hålla med. Och, House Doctor gör det igen och igen. De har så mycket bra varje kollektion. www.Sucasa.se har jätte fina HD saker och väldigt mycket av det. Den sidan brukar jag hänga i under kvällarna.

Upp