» Svart och vitt får mitt hjärta att slå ett extra slag



Bilder: Vorstin

Bilder som dessa får mig att  falla pladask och att älska en kombination av svart, vitt och lite trä.
Gång på gång. Finns inget finare. Kontrasten. Lugnet. Det krispigt vita. Jag bara älskar det!
Jag förstår inte varför en del tycker att dessa färger är tråkiga och intetsägande. För opersonligt håller
jag inte med om att det är. Varför skulle det vara mer personligt att inreda sitt hem med en massa färg?
Eller vad säger ni?
» Inspiration | |
#1 - - Therese:

Jag tycker också om svart och vitt. Jag har mycket av bådadera, men också blandat med trä och lite färg. Tråkigt, nej! Fint och hållbart, ja!

#2 - - Sofie:

Jag håller också med om att det inte är opersonligt med vitt, svart, brunt, grått etc. Det är ju en smaksak! Och lika mycket utmaning att inreda med naturliga toner som färgglada toner. Det är ju själva grejen att skapa balans och trivsamhet som ÄR inredningen och inte vilken färg den har. Anser jag :)



Ha en härlig dag!

Kram, Sofie

#3 - - Alexandra:

Inte tråkigt alls! det är inte lätt med dessa basfärger heller att inreda.Det gäller som sagt att få till det.

#4 - - Sandra | Inspirera Mera:

Jag håller med dig helt och hållet!



Svar:

Tack för gratulationen!

#5 - - Milla:

Håller med! Det är verkligen bland det finaste! :)

#6 - - Ylva:

svart och vitt är vekligen min grej också. Jag läste någonstans att man ska titta i sin garderob när man inreder. Jag har svart, svart, svart, vitt och puderrosa. I inredningssammanhang sträcker jag mig även till röda detaljer!!

#7 - - Caroline Nordberg:

Hej Sofia! Här är det snart dags att välja tapeter till sovrummet! Ska bli skoj, men även lite "ångestladdat". Några bra tips på tapeter? Sidor där jag kan kolla?

Kram Carro

#8 - - camilla:

Håller med till fullo! Och visst är det så mycket skönare att inte bli styrd av färgvalen, det passar ju till allt och detaljer i färg är lätt att byta ut efter årstid och humör :)

Upp