» Favoriten - svart, vitt och trä



Bilder: Ferm Living och Rum

Fastnade för de här bilderna av en väldigt enkel anledning - kombinationen svart, vitt och trä.
Gillade verkligen köket de visar i senaste numret av Rum. Så skulle jag helt klart kunna bo.
Vackert med vita trägolv. Blir lite retad av sambon för att jag helst av allt skulle ha ett nytt
hus med gamla, vitmålade trägolv.

Nu är det tillbaka till verkligheten efter två veckors semester. Tror jag kommer ha en del att göra idag.
» Inspiration | |
#1 - - Maria:

Härligt inspirerande bilder! Det är så snyggt med kontrasterna mellan det grafiska och de rustika träet!



Ha en fin kväll!

Kram Maria

#2 - - Jill:

VIsst är det härliga bilder! Och just den tapeten tycker jag är så himla snygg - har bestämt mig för den, fast i vitt och blått, till vårt sovrum. Ser verkligen fram emot att få tapetsera! :-)



Ha en fortsatt fin kväll!

#3 - - Annika:

Jättefint! Gillar också blandningen av svart, vitt och trä + det bruna som det är i apoteksflaskan. Ha det bra!

#4 - - Ingen vanlig dag:

Jättesnygga bilder!



Vi har ett gammalt hus med gamla vitmålade brädgolv. Golven är underbara men antagligen kommer det att bli svårt att spara dem när vi gör en större renovering här och måste bryta upp golven för att isolera med mer. Då blir det kanske ett gammalt hus med nytt vitmålat golv :)



Kram/Kristina

#5 - - Anna-Malin:

oj, oj bilder HELT i min smak :)

det trärena mjukar upp en annars ganska

stram inredning.



rum är en favorittidning med massor

av inspiration!



ha det gott!

#6 - - Caroline:

Otroligt snyggt. När ni flyttar till hus kommer det att vara det snyggaste huset mänskligheten någonsin skådat!

#7 - - Anne:

Det är så snyggt med den kombon.

#8 - - Emma - On the moon with Steve.:

Snyggt med breda ränder som tapet.

Upp