» Badrum i svart och vitt



Bilder: Bolaget Fastighetsförmedling

I badrummet blir det lätt rörigt med alla småsaker och produkter som ska trängas på en liten yta.
Vill man ha ett rent och prydligt intryck är det stängd förvaring man ska satsa på. Gärna något som
smälter in med resten av rummet.

Jag gillar att man på bilderna bara har tre saker i svart som bryter av. Mer än så behövs inte.
Fint litet badrum att inspireras av om man precis som jag gillar att inreda med svart och vitt.
» Inspiration Badrum | |
#1 - - Sofia:

Så enkelt men så snyggt!! :)

Kram!

#2 - - House of Jammi - blogg och webshop:

Stramt och elegant!

#3 - - tinajo:

Jag gillar verkligen svart och vitt som bas! :-)

#4 - - Therese:

Supersnygga bilder! Vi har fyra stora, vita skåp i badrummet som sitter ihop på väggen som en kub, där i får man plats med allt;) Lättstädat och bra, det gillar jag!



Ha en skön kväll, kram Therese

#5 - - Malin:

Superfint! Jag älskar vita baser som lyfter fram detaljerna. Kramar Malin

#6 - - Susanne [Snusans inredningsblogg]:

Ett badrum i min smak! Så snyggt med svart och vitt. Vårat badrum blir helsvart med vit inredning. Är liite smått nervös att det inte blir så bra som jag tänkt mig. :P Men man måste våga lite...

#7 - - Louise:

Enkelt och snyggt. Vi har skitlitet badrum. Får knappt plats två personer där, iaf inte utan att röra varandra. :-)

#8 - - Jenny:

Ibland känner jag mig lite tråkig som har helt svartvita badrum, allra helst när dottern 4 år säger att vi har för lite färg... :-/ Men det är ju så snyggt. Och praktiskt! Allra helst för den dag då man vill ha nån färgklick.



Glad påsk!

#9 - - Jonas:

Väldigt fina bilder. Perfekt med svatvitt faktiskt.

Upp