» Konsten att inreda med känsla och personlighet



Bilder: TheOldRedHen och Lacklusterco

Jag blir inspirerad av dessa bilder. Materialen, färgerna och känslan de ger. De fina sakerna.
Det är precis såna här detaljer som ger ett hem det där lilla extra och får det att kännas personligt.
» Inspiration | |
#1 - - Maria:

Åhhh, jag blir också inspirerad! Tack!



Glad påsk!

#2 - - Caroline:

Åh det var länge sedan jag var här nu, men lika snyggt som vanligt! :)



Glad påsk!

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Vilket vackert collage du har gjort, riktigt inspirerande!

#4 - - Hanna - Whiterainbow:

Åååh vilka fina ting du visar upp! de skapar verkligen en personlig miljö hemma :)

Hoppas påsken varit bra!



Kram

#5 - - Dessi - Home and desire:

Läckert!

#6 - - Therese:

Åh, ja verkligen underbara bilder! Älskar trälådor, plåtskyltar och horn:) Trålådor och skyltar har jag min beskärda del av, men saknar fortfarande horn vilket stör mig... men ja, man kan inte ha allt på en gång eller hur?!



Ha en skön dag, kram Therese

#7 - - Line:

Hur fina saker som helst! Inspirationsboost :)

#8 - - Nilla:

Älskar den dova färgskalan! Fina bilder.

Upp