» Loppisfynd



Innan den första husvisningen (för exakt en vecka sen idag) var jag och mamma på loppis och jag har inte hunnit visa er vad jag fyndade. Jag kom hem med inte mindre än fyra fina silverbrickor. Tio kronor styck. Precis som det ska vara på loppis. Tänker mig diverse fina stilleben på dem i framtiden. På bordet, diskbänken eller i badrummet. Eller någon helt annanstans.

Köpte en stor gammal ram också, men den väntar på ett lager vit färg hemma hos mamma.
| |
#1 - - axelina:

Fina silverbrickor har jag också fyndat, det brukar kunna gå att göra bra fynd! Och fina stilleben kan man göra sen. Gillar den svarta vasen, också ett fynd?:)

#2 - - Dessi - Home and desire:

Vilka härliga fynd!

#3 - - jenny ~ house of jenny:

UNderbara fynd! Jag måste på loppis i helgen. Måste...



Puss!

#4 - - Therese:

Bra fynd! Kommer bli superfina stilleben.



Hur går det med huset?



Kram Therese

#5 - - sara:

Loppisfynd är det bästa som finns! =) Har själv hittat en hel del fina fynd på senaste tiden. Hoppas att du får en riktigt härlig påsk!

#6 - - Caroline:

jättefina fynd - verkligen!

Har du några bra tips på loppisar i Nyköping? Händer att jag hänger där ibland...

Upp