» Tisdagsnöje - Husvisning


Tisdagseftermiddagen spenderades med min mamma.
Först loppis (där vi lyckades fynda båda två) och sen husvisning (då fick Anton snällt följa med också).
Huset var helt fantastiskt fint. Jag skulle kunna slänga upp alla bilder (ni hittar dem HÄR om ni är intresserade),
men bilderna är inte alls lika bra som verkligheten. Som med allt annat finns det både för- och nackdelar med
huset.

Fördelar;
- Det är väldigt, väldigt fint. Vitt, gamla trägolv och gamla, charmiga detaljer.
- Mycket är relativt nyrenoverat och fixat.
- Jag kan verkligen se oss bo i det huset, jag tror att vi skulle passa ihop. Vi och huset.

Nackdelar;
- Det är en bit utanför stan. Innebär att jag måste ha en bil och att jag inte kan
springa ner på stan precis när jag känner för det. Jag som gillar att kunna göra det.
- Det finns inget stort badrum. De som finns är däremot renoverade och fräscha.
- Inga riktiga garderober, men man skulle kunna använda ett av rummen till en klädkammare.


Så. Nu går vi och sover på saken.
Och om jag verkar lite bortkommen på jobbet i morgon så går jag i andra tankar!
» Min vardag | |
#1 - - Hanna - Whiterainbow:

Verkligen fint hus, fast de är ju att väga upp avståndet.. Lycka till i funderingarna!



Kram

#2 - - Maria:

Oj så fint!!! Gillar verkligen upplägget med köket, matdelen och vardagsrummet. Det kändes öppet och luftigt. Lycka till i funderingarna!



Kram Maria

#3 - - Alexandra:

Vilket underbart hus!!så fiint!!ljust & fräscht & vita golv som du gillar.men det är ett viktigt beslut man tar,så jag hoppas ni kommer fram till ett beslut tillsammans,lycka till!

#4 - - Line:

Stora beslut. Men vilket fint hus, underbart renoverat och härligt läge! Tål att tänkas på gissar jag, lycka till hur det än blir :)

#5 - - Sofia:

Vilket fint hus!! Ser jättemysigt ut!! :)

Kram!

#6 - - Dessi - Home and desire:

Huset är superfint! Man vänjer sig lite vid att bo utanför stan... Det brukar gå rätt snabbt att köra! :) Plus att man brukar få rätt mycket mer för pengarna! Lycka till!

#7 - - Therese:

Wow, jättefint hus! Allt ser helt "perfekt" ut inuti ju. Hoppas ni kommer på hur ni ska göra! Nackdelarna måste ju trots allt stötas och blötas ett tag innan man slår till på sitt livs investering:)



#8 - - camilla:

Vilket mysigt hus! Var tvungen att gå in och kika :) Har ni sovit på saken och kommit fram till något? Bra att ni väger för och nackdelar! Man måste tänka på allt.



Det var de vi inte gjorde med vårt hus som vi till slut sålde!



Kram

#9 - - Madde- Stilinredningochdesign.se:

Hejsan!



Tack för hälsningen, säger det samma hur kan jag missat din blogg:) KUL!



Vad kul med husvisning, ser jättefint ut.

Gå på magkänslan. Innan vi köpte vårt så var vi nog på 20-30 husvisningar. Men när vi väl var o tittade på vårt så¨såg vi oss bo där, och det kändes jättebra.



Lycka till och följ din magkänsla



Kram Madde

#10 - - axelina:

Jättefint! Hoppas ni hittar ert hus. Själv så tänker vi sätta gång med husletandet på allvar till hösten:)

#11 - - Caroline:

Det där huset har jag också spanat på i ett par veckor när jag drömmer om att flytta tillbaks till Nyköping. Har du lagt något bud?

Upp