» Vitaste vitt



Bilder: Bo Bedre

Den här typen av krispigt vitt och enkla, stilrena former tillsammans gör mitt inredningshjärta lite svagt.
Badrummet med de stora vita kakelplattorna känns både harmoniskt och modernt. Med ett takfönster tar
man dessutom tillvara på allt underbart ljus som jag är så beroende av. Där talar vi om uppiggande dusch!
En stor och enkel spegel och mycket förvaring känns helt rätt i ett badrum.
Jag gillar att man har valt att ha samma typ av förvaring i både kök och badrum, det ger en sammanhållen känsla. Golvet som också är genomgående i hela huset bidrar såklart också till den känslan.

Fler bilder från detta hem ser du HÄR!
» Inspiration Hem | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Jag gillar också vitt. Men nu vill jag ha mer färg!



Vi har bara en bil trots att vi bor utanför. Och det har funkat hur bra som helst. Oftast kan man lösa det med kollektivtrafik och dylikt också. Lycka till på banken på torsdag! :)

#2 - - Sofia:

Åh så fina bilder!

Kram!

#3 - - David:

With the white all around them, the floors are absolutely beautiful. In another apartment they might come off as too dark, but they're lovely here. Tack!

Upp