» Vitt kök med träpall som sticker ut och bryter av



Bilder: Hus & Hem

Ett vitt kök tröttnar man inte på i första taget. Inte jag i alla fall. Här är ett till jag har fastnat för.
Det är vackert att blanda gamla detaljer i trä med nya saker i svart och vitt. Pallen harmoniserar
med barstolarna i blankaste vitt från Tolix. Jag gillar tänket där de har satt en svart och en vit sak
tillsammans, se bara på dalahästarna och termosarna från stelton. Snyggt.

Tänk er köket utan den där gamla pallen i trä. Det skulle inte alls vara samma känsla i köket då.
» Inspiration Kök | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Det här gillade jag massor! Håller med om att ett vitt kök tröttnar man inte på. Man kan lätt förändra!

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Verkligen ett jättefint kök!

#3 - - Sofia:

Hur snyggt som helst!!!!

Kram!

#4 - - Line:

Supersnyggt kök & pallen är verkligen pricken över i:et!

#5 - - Jenny:

Strålande vackert, det är nog sant att vitt håller bäst i längden. Jag hade nog ändå målat någon av väggarna grön. Svag för det.

#6 - - Sandra | Inspirera Mera:

Håller med, det var en fin detalj!

Upp