» Första bilderna från huset



Första bilderna inifrån huset. Tavelvägg som jag satte upp tidigare under dagen.
Annars är det mest kaos. Saker överallt, nedrivna tapeter och väggar som väntar på ett lager färg.
» Huset | |
#1 - - mariaemb.:

Snyggt!! Och wow, tavlor uppe redan!? Nu känner jag att jag inte kan använda att vi bara bott i lägenheten en dryg månad som försvar till att alla våra tavlor står på golvet än....



Ska bli så kul att få se mer av huset!



Ha en fin kväll!

Kram Maria

#2 - - tinajo:

Oj vad snabb du är - tavlor brukar vara det som tar längst tid för mig... Fint! :-)

#3 - - petran på designinsight:

mmm vad roligt att få se! ser fint ut!



låter som ett vanligt renoveringskaos ;) lycka till! ser framemot kaoset jag med får nyckeln om ca två veckor :)

#4 - - axelina:

Oj vad snabb du var med tavlorna! Själv så brukar det ta lång tid. I min förra lägenhet dröjde det nog ett år innan nån tavla kom upp på väggen..:)

#5 - - LissenTo:

Riktigt snyggt!



Ha en skön vecka. // Lissen

#6 - - Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog:

ÅH vad fint! Gillar väggen! :)

#7 - - Formelle Design:

Snyggt med svartvit tavelvägg.



//Johanna

#8 - - Åse - Interiörguiden:

Tavelväggen är riktigt fin och snyggt arrangerad!

#9 - - Caroline:

Åh, men det kommer att bli så FINT! Så härligt att få ha semester och fiffa i huset hela dagarna. Lovely!

#10 - - Alexandra:

Snyggt! ska bli så kul att se resten av huset,men i din takt såklart!Lycka till!

#11 - - design elements:

Snyggt! wonderful message: do what you love



lovely greetings

#12 - - Hanna - Whiterainbow:

snyggt! Ska bli kul att se fler bilder :)

#13 - - camilla:

Snyggt Sofia! Kommer bli hur bra som helst! Ser fram bilder på resten av huset! :)



Trevlig helg!



Kram

#14 - - Sofia:

Jättesnyggt!!! :) Ser lovande ut! Kram!

#15 - - Carl Zetterberg:

Riktigt snygga tavlor! Gillar den stora med "Do what you love..." =)

Upp