» Platsbyggt hemmabygge



Sista semesterdagen idag. Jag hade gärna haft några veckor till och ännnu mer tid att bara vara i huset.
Vi har i alla fall kommit en bit på vägen idag och börjat snickra lite (vad gör man inte när man inte
hittar några gamla, fina möbler och vägrar köpa från IKEA?!)
. Det är tur att jag har en händig sambo.
Jag står för idéerna och han för det praktiska. Och jag tror att det kommer bli så himla fint.
Kan ni gissa vad det är vi bygger?
| |
#1 - - Sofia:

Kan det vara en soffa? :)



Vad vi har för planer. Ja först är det Theos rum som ska få sig ett lyft. Ommålning och ny säng och lite annat. Sen har vi badrummet som ska kaklas och sånt. Hallen ska göras om. Har INTE samma smak nu som för 4 år sen! :) ja det finns mer, men detta är det vi börjar med. ;)

Kram!!!

#2 - - Line:

Jag gissar på en platsbyggd bänk. Spännande att följa ert liv i huset från start verkligen!

#3 - - Caroline:

Åh vad spännande det är att följa din blogg nu. Vill se mer större bilder som avslöjar lite mer :)

Skulle gissa på att det är ett skåp som byggs!

#4 - - Tove - Formfront:

Någon förvaring av något slag? Det är kul med platsbygge, blir så personligt och skräddarsytt för hemmet!

#5 - - A.C:

Hej!



Såg att du läser boken: Under ytan:en antologi om designforskning. Jag tänkte höra om du vill sälja denna bok? Jag behöver nämligen denna bok till mina studier och jag har letat överallt men den är tillfälligt slut på alla ställen.



Mvh Amy

Upp