» Snart, snart, snart!


Idag jobbar jag min sista dag innan semester och flytt.
Lägenheten är fylld till bredden med banankartonger, jag har köpt en bil (det måste man ha när man ska flytta
ut på landet!)
och på måndag skriver vi alla papper och får nyckeln. Första flyttlasset går så fort vi är klara på banken. Längre än så kan jag inte hålla mig, jag spricker snart av förväntan och längtan!

Vi ses i huset!
» Min vardag | |
#1 - - Caroline:

Stort lycka till med flytten! Ska bli spännande att se bilder!

#2 - - Formelle Design:

Spännande! Lycka till med allt!



//Johanna

#3 - - Moster E:

Så roligt att det äntligen är flyttdag för er! Det måste vara jättespännande med första huset.Lycka till!

#4 - - Emma:

Åh vad spännande:) Lycka till med allting, kramar emma

#5 - - Hanna - Whiterainbow:

Åh vad kul, nu (eftersom jag är lite efter med läsningen) så har ni haft nyckeln ett dygn! Kul, känns de bra?



kram

Upp