» Utan möbler men med en kärlek till huset



Förra inlägget skrev jag i all hast när vi var i lägenheten för att hämta lite saker, men nu fungerar internet i huset.
Jag vet inte om det är så bra egentligen, målningen kanske blir lidande. Nu ska det målas vitt överallt.
Min förstärkning (lillasyster) kommer ikväll.
Och mina föräldrar har varit väldigt hjälpsamma, vilket vi är väldigt tacksammma för.

Vi har däremot kommit fram till att vi inte har så mycket möbler. Sitter på golvet med tangentbordet och
skärmen framför mig (också på golvet), mina kläder har ingenstans att bo (eller ja, de ligger i svarta sopsäckar!)
och sängramen sålde jag. Är på jakt efter fina, gamla möbler. Och så har jag några byggidéer i huvudet.

Jag är kär i huset och älskar omgivningarna, så jag är nog en lantis precis som min mamma trots allt!
» Huset | |
#1 - - tinajo:

Du kommer nog få huset fullt av prylar fortare än du tror - de har en förmåga att försöka sig ju! :-)

#2 - - Caroline:

Härligt med internet i huset - det ska bli så roligt att följa er framfart. Du är ju dessutom så bra på att dokumentera allt, kommer att bli kul för er att ha i framtiden!

#3 - - Hanna - Whiterainbow:

Jag har också sålt lite möbler nu innan flytt så man får köpa nya och köpa loppis fynd å renovera :)

#4 - - Therese:

Wow, vad otroligt spännande att få följa med in i huset! Jag är enormt avis, vill också;)

Kul att få köpa gamla saker och känna att det finns plats för det! Inte behöva slänga gammalt och göra om i hela lägenheten för att man har köpt en liten sak...!



Lycka till med att packa upp! Kram Therese

#5 - - Dessi [Home and desire]:

Så mysigt det låter! Ser fram emot lite helhetsbilder sen!

Upp