» Bruka Design


Bilder: Bruka Design

Ett av mina favorit företag är Bruka Design. Jag gillar deras ganska enkla och väldigt fina produkter.
Vi har sedan tidigare deras porslin i svart. I vardagsrummet huserar även ljusfatet och ljusstaken i svart järn,
två av mina bästa köp. De känns väldigt rejäla och jag tror att de kommer hänga med under en lång tid. 

Här pågår det en ständig jakt på fina möbler att fylla huset med, både gammalt och nytt.
Möblerna från Bruka Design skulle jag med glädje släppa in i huset. Vi köper ingenting bara för att,
utan ska det in så ska det vara för att vi älskar det och tycker att det är vackert att titta på. Pronto.

Bruka Design har precis släppt en ny hemsida, men jag saknar en webshop!
Annars har de två väldigt fina konceptbutiker i Stockholm som har kommit att bli obligatoriska under våra shoppingturer i vår kära huvudstad. Väl värda ett besök. Hemsidan likaså.
» Inredning & design | |
#1 - - Isabelle:

Vilken härlig och inspirerande blogg du har! :-)



Kram Isabelle

#2 - - Alexandra:

Gillar också bruka.Gick förut mest till butiken på östermalm och kikade och suktades.Mycket man vill ha DÄRIFRÅN.

#3 - - Caroline Engvall:

Byrån är jättefin! Har ni den?

#4 - - Caroline Engvall:

Byrån är jättefin! Har ni den?

#5 - - Dessi at [Home and desire]:

Jag gillar deras porslin massor och vill samla på det i lite olika färger! :)



Kram!

#6 - - Line:

Då måste jag kolla in deras nya hemsida!

#7 - - Jenny:

Jag förstår absolut vad du ser hos dem! Finfina saker :-)

Kram Jenny

#8 - - Turid:

Snyggt! Är ljusstakarna från Ikea kanske? Liknar mina:-)

#9 - - Line:

Åh, vi åker också till Thailand, i januari. Så vi har också tänkt spara en hel del julklappsinköp och shoppa loss där istället. Vart åker ni? För oss blir det Bangkok, Koh tao och Koh phangan. Hoppas det blir en bra mix :)

#10 - - Alexandra:

Shopping är alltid kul!Hittade en liten skål ifrån Granit.Man kan ju inte låta bli att köpa något lite när man går in där.

#11 - - Isabelle:

Ha en fin kväll! :-)



Kram Isabelle

#12 - - Linda - Harmony Home:

Bruka har så mycket snyggt! Gillar byråerna med betongskiva skarpt.



Ha en fin kväll /Linda

#13 - - Ottilia:

Bruka älskar jag också! Vi har nattduksbord från det :) Lovely!

Upp