» Hall



Såhär ser den lilla hallen på övervåningen ut. Vi håller på att ta fram tegelväggen, som ska få vara precis som den är. Det enda vi ska göra är att lacka den ett varv för att hålla allt på plats. Röret mitt i kommer att vara kvar, synligt. Tycker att det ger en skön känsla och kontrast till utrymmet. De fina trägolven och vitmålade väggar är genomgående för hela huset, men det vet ni väl redan!

Musen som skrämde livet ur mig i förrgår hade fastnat i fällan i natt. En mus mindre. Alltid något.
Till våren hoppas jag att jag har lyckats övertala sambon (och en granne..) att vi ska skaffa katt.
» Huset - Övriga utrymmen | |
#1 - - Anonym:

Ser himla fint ut!

#2 - - Blopparna - Emmy:

Åh så troligt fint! Verkligen min smak, vad inspirerad jag blir! Att ni tar fram tegelväggen är bara så rätt så otroligt fint!

Hoppas du får en toppen helg!

#3 - - Blopparna - Emmy:

Åh så troligt fint! Verkligen min smak, vad inspirerad jag blir! Att ni tar fram tegelväggen är bara så rätt så otroligt fint!

Hoppas du får en toppen helg!

#4 - - Helena:

så fint

#5 - - Isabelle:

Vilket fint golv! :-)

#6 - - Dessi at [Home and desire]:

Klart ni ska ha en katt! Det måste man när man bor i hus! :)

#7 - - Turid:

Snygga bilder! Ni verkar ha ett riktigt fint hem! Älskar tegelväggar. Superfint!

#8 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Ser fint ut!

#9 - - Dessi at [Home and desire]:

Här är det sambon som är kattmänniska, och jag hundmänniska... Vi har ju två katter och en hund. Och visst tar hund tid, men jag föredrar ändå det, framför katt. De är så egna. Haha.



Ha en skön vecka!

#10 - - Josefin:

Fräscha bilder!

#11 - - Line:

Underbara golv och ser så ljust och härligt ut!

#12 - - katrina - dot dot dash:

what a great space love the white washed floors, very dot dot dash, will be back! x

#13 - - My Vestlund:

Oj så tjusigt!

#14 - - Frida:

Vilket härligt golv!! Vill oxå ha nytt fast i vardagsrummet

#15 - - fanny:

åh hittade precis din blogg men tror jag älskr ditt hus, åhhh :D katt borde ni ha det är så himla himla mysigt

#16 - - SvartRandigRuta:

Fastnade för det otroligt snygga trägolvet :)

Upp