» I garderoben



Wow! Vilken respons på förra inlägget. Tack till Karin som har uppmärksammat
det på första sidan och tack till er som har kommenterat, jag blir sjukt glad!

Bjuder på två random bilder som tack! Och välkomna åter alla nya läsare!
» Min vardag | |
#1 - - FOTO:

sv. haha grodfobi :D Ja men de e ju nästan lika knepigt som jag och mina kossor haha =D

#2 - - Lowi:

haha ja eller hur! :) tänkte höra med dig om det fanns möjlighet att du skrev ett litet inlägg om mina målningar jag gör? :)



http://whoshotlowi.blogg.se/2011/december/hur-uggla-blev-till.html

#3 - - Petra:

SVAR; Ja, det blir super med en dimmer,)

#4 - - Isabella:

Du tar riktigt bra bilder!!

#5 - - Turid:

Tack:-) Sv, det är matbröd jag gjort. Kan du inte göra min nominering nu?:-))

#6 - - Hanna:

Vilken inspirerande blogg du har! Jag ser fram emot att få se hur det nya huset utvecklas, än så länge ser det ju lovande ut. :)

#7 - - Ida:

Gillar bilderna!

#8 - - Jenny:

Kika gärna in på min blogg om du gillar foto, mode och vill följa mig som fotograf =)

#9 - - Andjela:

Så fin blogg :)!

Allt bra?

#10 - - Karin:

Men å vad roligt att höra:)) Ha en fin dag!!

#11 - - E l i n o r:

Svar: Tack så jätte mycket söto!

Åh gör du det? Vad glad jag blir av att höra sånt. Kram på dig

#12 - - Sessan:

Tack så mycket :)

Man blir så peppad när man får så fina kommentarer.

#13 - - Formelle Design:

Vilka jätte fina bilder!!



//Johanna

#14 - - Camilla Andersson:

s: älskar också gamla hus eftersom det oftast är så fina fönster och dörrar!



äÄr så glad att jag hittade till din blogg. Fylld av inspiration!

#15 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, Jag kan tänka mig det. Jag längtar tills jag flyttar till villa. :) kommer bli så roligt att fixa och trixa med sitt eget :)

#16 - - Eleonore:

Det var så kul att du hamnade på förstasidan, annars hade jag ju inte hittat hit :D

Ja visst är det lite klyschigt men vitt är alltid snyggast i hemmet tycker jag!

#17 - - Leone:

Tack, tack :) Hit kommer jag verkligen tillbaka :)

Snygga bilder du tar :)

#18 - - Liuza:

wow vilka foton, riktigt fina!

#19 - - Mimmi:

Jag gillar din blogg mycket! Dina bilder är superfina och hela känslan på bloggen är proffsig men personlig

#20 - - Emmelie - FOTOGRAF:

Åååh tack så mycket, det gjorde mig glad :)

#21 - - Camila:

Lust för länkbyte? :)<3

#22 - - Angelina:

sv: jo jag förstog det :) JA! :)

#23 - - Anna T:

Jag har frågestund på min blogg.

Så om du vill fråga en random person något

äre bara att titta in ^^

#24 - - moviebible.:

Hej! Älskar du att kolla på film? Då ska du inte missa min filmblogg där jag rekommenderar och recenserar filmer :)



Eftersom jag älskar skräck så finns det gott om tips på skräckfilmer! Bloggen är nystartad så det finns inte så många filmer än, men det kommer.. Kika in och ge gärna tips på filmer!



Ha en fortsatt bra dag!

#25 - - Camilla Andersson:

s: Jag håller helt med dig! Det stämmer bra det. Jag jobbar som både fotograf och assistent på en mäklarbyrå :)

#26 - - Camilla Andersson:

Jag tycker det är jättekul! Jag gillar att arbeta med folk också, så det är himla skoj. Jag hade jävligt flyt kan jag säga. Det är nämligen min mamma som är franchisetagare där. Det började att jag bara var där och sommarjobbade förra sommaren som assistent. Sen blev det att jag blev kvar! Nej, jag har ingen utbildning, det enda är att jag gick media på gymnasiet o har med mig lite därifrån, annars är jag självlärd. Eftersom jag fotade mycket på min fritid började det med att jag fick fota objekt som dom inte hyrde in fotografer till. Jag hade ju aldrig fotat objekt på det viset förr, så jag har lärt mig sjukt mycket. Efter ett tag blev det så att jag började fota alla objekt istället! och det är så himla kul när man får fota dom där riktiga guldklimparna, man bara går runt o njuter!



Vad långt det blev, haha! men ja, lite så är det i alla fall :)

#27 - - XTIO /Andreas Söderberg:

Sv, hehe kommer det blir första våren och sommaren? :)



Jag och min flicka har faktiskt prata lite om hus, men men man vet inte riktigt än. :)

#28 - - Gabriella:

Åh vilken fin blogg du har! Härlig och inspirerande!

#29 - - E l i n o r:

Svar: Ja verkligen.



Det är väldigt mysigt också!

#30 - - Karin:

Så fina bilder

#31 - - Veronica:

Ja det är verkligen en super mysig tradition. Åh vilken underbar inspiration i ditt inlägg =)

Upp