» Never Give Up



Ibland tryter inspirationen, andra dagar fullständigt väller den över mig.
Det senare inträffar oftast när jag är ledig i några dagar, som i helgen.

Jag hann med att måla hallen på nedervåningen, leka lite i illustrator och bara njuta av att vara ledig.
Just ja. Jag och pappa körde bort en massa säckar med löv (som har stått orörda utanför huset i drygt
en månad..)
och gick på stan en sväng också. Tänk vad härligt det vore att vara ledig lite oftare.

Speciellt den här årstiden vore det skönt att se dagsljuset någon gång då och då - för är det nånting vi
ska skylla inspirationsbristen på så är det detta eviga mörker. Mörkt när man åker till jobbet. Mörkt när
man kommer hem. Möjligtvis får man en glimt av ljus genom fikarummets fönster.
| |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Vissa dagar fullkomligt bubblar man av inspiration!



Jag älskar verkligen dina tryck, när ska du börja sälja?

#2 - - Josefin:

Det var det verkligen!



Vilka snygga kort!

#3 - - Turid:

Tack:-) Vilka snygga! är det svårt att använda illustrator?

#4 - - Sara:

Toppenfina texttavlor! Säljer du?:)

#5 - - Leone:

Jag blir oftast inspirerad när det finns något annat jag verkligen måste göra.

Underbara tavlor.

#6 - - Sara:

Jag tror absolut att det skulle funka:) Jag ser framemot det hela:)

#7 - - Sessan:

Varför kan inte inspirationen komma i lagom doser för? För mig kommer antingen allt på en gång eller så är den som bortblåst.

#8 - - Hanna - Whiterainbow:

Plötsligt händer det som man brukar säga ;-)

Vilka snygga posters, antar att du gjort dem själv?

#9 - - Sara:

Finns det någon möjlighet att köpa dessa utav dig? Jättefina!

Upp