» Svart, vitt och en mus



Svart och vitt i vardagsrumsfönstret. Bruka ljusstaken som nämndes i förra inlägget har sin plats där.

Igår sprang jag på en mus i köket. Jag vet inte vem av oss som blev mest rädd, men fömodligen jag.
Vi har tagit två redan, men den här fastnade inte i fällan. Den här gången.
» Huset - Vardagsrum | |
#1 - - Karin:

Så snyggt och enkelt

#2 - - Dessi at [Home and desire]:

Läckert! Som vanligt!



Tack för all fin inspiration du alltid ger!

#3 - - Turid:

Det har hänt mig en gång också med en mus som tagit sig in i köket. Riktigt skraj blev jag först och sov första nätterna med stängd dörr. Sen gjorde jag fällor och efter ett par dagar var den fångad:-) Lycka till!

#4 - - camilla:

Supersnyggt! Du får alltid till bilderna med det lilla extra, det gillar jag!



Kram

#5 - - fanny:

Härlig blogg:D

Upp