» Köket i julskrud



Du hittar inte särskilt mycket julpynt i det här huset, men en och annan liten gran har vi.
I köket har jag pyntat med några julgranskulor (de behöver inte hängas i en gran!) och en krans av lärkträd.

Jag gillar julpynt som är ganska diskret. Saker som är plockade i skogen, vitt och silver och gärna fårskinn
som skapar en mysig stämning (det står på önskelistan inför nästa höst och vinter). Fina lyktor och ljus hör
också till julen tycker jag. Vad skapar julstämning för dig? Hur pyntar du?
» Huset - Kök | |
#1 - - Liuza:

lyktor tycker jag skapar en oerhört mysig julstämning :)

#2 - - Karin:

Åh så fint!

#3 - - Linnéa:

Julstämning och julpyssel ska vara lagom, är inte galet mycket pyssel här hemma heller! Fint med lite kulor, naturliga inslag och detaljer! :)



Ha en fortsatt mysig dag! kram Linnéa

#4 - - mariaemb.:

Åh, dina senaset inlägg är helt galet snygga! Jag skulle kunna tänka mig att flytta in hos er bums! Älskar den ruffa tegelväggen och de ljusa golven. Massor av inspiration, tack!!



Fin dag!

Kram Maria

#5 - - Tess Wardrobe:

Sv: Tyvärr hittade jag inget roligt att beställa hem. Fann ju en del, men inget som jag verkligen ville eller behövde =)



I år har jag inte heller julpyntat så mycket. Jag brukar har så mycket mer. Men tyckte det fick räcka med det lilla jag fick upp i fönsterna.

#6 - - amanda:

Vill du tjäna pengar på din blogg?! In och läs detta och klicka på länken nedanför inlägget :).



http://exitdoesnotexist.blogg.se/2011/december/entry-148025300.html#comment

#7 - - XTIO /Andreas Söderberg:

håller med dig. fast jag anser att det ska var EXTREMT med jul pynt annars ska det vara så stilrent som möjligt.



Sv, jo eller hur. Men vi har världens finaste lägenhet nu. :)

#8 - - Formelle Design:

Jätte fint! Jag är inte heller överförtjust i julpynt utan kör också gärna den diskreta varianten. Vitt, grönt och grått är favoritfärgerna i jul. Ett fårskinn står överst på min önskelista med :)



//Johanna

#9 - - Veronica:

Ja folk är verkligen helt galna :/

#10 - - Eleonore:

så fint! Det kan vara så snyggt med lite diskreta kulor här och där, själv är jag dock av den typen som vill ha jul överallt :D

Ja visst är verkligen en livvstil, håller sakta men säkert på att byta allt hemma till vitt :D

#11 - - Petra:

Jag gillar din blyga fina pyntning och önskar att jag kunde hålla igen..., men jag har så mycket pynt och fina saker som skriker om de inte får komma fram! Det ser man om man kikar in på min blogg,,, mycket färg osv. Ha det gott! Med vänlig hälsning Petra

#12 - - Petra:

Jag gillar din blyga fina pyntning och önskar att jag kunde hålla igen..., men jag har så mycket pynt och fina saker som skriker om de inte får komma fram! Det ser man om man kikar in på min blogg,,, mycket färg osv. Ha det gott! Med vänlig hälsning Petra

#13 - - Gabriella:

SV: Tack!

Älskar ljusstakar, speciellt gamla från loppisar och second hand med historia bakom. Har visst blivit ett litet gäng nu=)

Vitt, silver och grönt är en fin kombo. Enkelt o rent är nog min melodi.

#14 - - fanny:

sv; katter är så ju lätta att ha med, och söta!! :))

hehe tack :D

#15 - - Sofia - Sofias Inredning:

Åh vad fint ni har det :) Riktigt fräscht!

#16 - - Hanna - whiterainbow:

Jättefint med de lilla diskreta, och vilken söt liten gran!:-)

Upp