» Zinkskåp



Fick ett fint litet skåp i zink av mamma och pappa i julklapp. Mamma har ett likadant i vitt
som jag alltid beundrar när jag är hemma hos dem (kan vara därför jag fick ett eget!).
Har inte bestämt vad jag ska ha i det, men det lutar åt att det hamnar i köket.
Fast det är som med allting annat här hemma, det kan flyttas runt några gånger.
» Huset | |
#1 - - Formelle Design:

Mycket fint! Du måste fota och visa vad du fyller det med för fint.



Må så gott!



//Johanna

#2 - - The super ordinary:

Hittade hit innan idag.. och jag gillar ditt hem skarpt!! Snyggt!

#3 - - Leone:

Vad kul att du fick ett eget då :) Det är verkligen jättefint.

#4 - - Caroline:

Riktigt fint! Ska bli spännande att se det på plats sen. Om du nu lyckas att välja en plats.

#5 - - Sveriges One Direction:

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band, http://sveonedirection.blogg.se/ Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

#6 - - Erica:

vilket fint skåp!

#7 - - Karin:

Fint skåp! Men var har du hittat den fina tavlan med renen i bakgrunden?

#8 - - Dessi at [Home and desire]:

Fantastiskt fint! :)

#9 - - Pernilla Plaza Interiör:

Så mysigt ni ser ut att få, ser fram emot att fortsätta kika in och följa dina kreativa ideér! Har lagt upp ett inlägg om dig idag på Plaza Interiörs hemsida (min blogg) Pernilla

#10 - - Alexandra:

Vad snyggt!! har aldrig sett ett sådant.Den passar verkligen ert hem också.God fortsättning,Alexandra

#11 - - Hanna:

Superfint!

#12 - - Åsa Hagberg:

åååå vilket fint skåp...tänk:med bruna ägg tex

#13 - - Alycia:

Åh, jag bara älskar dina bilder!

#14 - - katrina - dot dot dash:

Great prints! Happy holidays! x kat

#15 - - Malin:

Hej, hittade din blogg först nu och säger bara GRATTIS till en jättemysig blogg!

/Malin

#16 - - Martina:

Zink är så himla fint. Ser oxå fram emot att se vad du fyller skåpet med. Gott Nytt År...

#17 - - Style by Elin:

Men så fint du har det hemma!

#18 - - Blopparna - Emmy:

Gud vad fint det är, passar verkligen in i ditt super härliga hem :)

#19 - - Linnéa:

Snyggt! Jag letar efter ett zinksåp till badrummet, litet vägghängt. Finns många snygga men alltid något annat som känns viktigare att köpa! :)



Hoppas nya året börjat bra! Kram Linnéa

#20 - - L-L:

Sååå fint du har det! Helt i min smak! Såg inte din kommentar om vårt bord förrän idag. Jag har hittat det på annons, det är ett handgjort bord från en snickare.



Kram L-L

#21 - - Caroline:

Fantastiska bilder, som vanligt. Kanske hittar du ny inredningsinspiration i Asien. Längtar efter att höra hur ni har haft det!

#22 - - Frk pyssel:

Åh så fint skåp!

#23 - - Caroline:

Här var det fint som vanligt! Hoppas att ni fick en fin jul i nya huset. Är fortfarande sugen på att se mer bilder från huset! God fortsättning!

#24 - - Miriam - The Workshop:

Supersnyggt!!

Upp