» I mitt badrum



Hår- och skönhetsprodukter kan man nog aldrig få för mycket av.
Fina förpackningar och härliga dofter gör det ännu roligare. Vilka är dina favoritprodukter?
» Min vardag | |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Bed Head Tigis schampoo och balsam använder jag nu. Deras hårinpackning Treat Me Right är den absolut bästa och skönaste man kan ha! Pepparmint så den värmer skönt i hårbotten! Ett måste i mitt badrum! :)

#2 - - Nanna:

Biotherms ansiktsprodukter. helt underbara!!!

#3 - - Moster E:

Kul med en mysig fikastund igår. Hoppas att du tyckte om kakorna!

Kram

#4 - - Zami:

Ha en bra helg :D

#5 - - Therese:

Nej man får aldrig nog av skönhetsprodukter, och det är bara att inse att de lämnar ett stort hål efter sig i plånboken;)



Fick en goodi-bag från YSL förra veckan, var på Modemässan i Köpenhamn. Där i låg bland annat en mascara, och det är bannemig den bästa jag har haft! Så det är min absoluta nya favorit, antar dock att jag får ta tre månadslöner om jag ska köpa en egen haha



Ha en superskön helg, stor kram Therese

#6 - - Maria:

Snyggt! Kolla in din mail! :)

#7 - - Lina:

Nice!:D Min favoritprodukt är nog..mitt läppbalsam från Elisabeth Arden! Älskar deras produkter.

#8 - - Caroline Nordberg:

Jag gillar Oriflames produkter! Hos dom hittade jag produkter för ansiktet som passar mig perfekt. Ätnligen!

Kram Carro

Upp