» Tisdagstema - Porslin och bestick



Här kommer ett lite sent bidrag till Fabrikens tisdagstema som den här veckan var porslin och bestick.
I våra skåp finns ett vitt, enkelt och vackert porslin som jag har fått av mina föräldrar nån gång i samband
med att jag flyttade hemifrån. Det svarta porslinet kommer från Bruka Design.

I besticklådan är det väldigt spretigt. När jag och Anton flyttade ihop hade vi varsin uppsättning bestick som fortfarande hänger med. Dessutom fick vi ett till bestickset i julklapp av jobbet. Så de trängs med de gamla.

Tavlan är ett loppisfynd.

| |
#1 - - tinajo:

Ser snyggt ut! :-)

#2 - - Hemtrevligt hos Johanna:

Fina bilder, som vanligt! :) Svart och vitt blir väldigt snyggt ihop, stilrent liksom.



Ha en bra vecka som kommer!

Kram Johanna

#3 - - camilla:

SNYGGT!



Javisst blev det ett lampköp! ;) Längtar tills jag får hänga upp den ovanför ett köksbord. Nu får den dock hänga i vardagsrummet tills vidare!

#4 - - Therese:

Härliga bilder! Fint du har satt ihop allt.



Kram Therese

#5 - - Åse - Interiörguiden:

Riktigt fin kombo!

#6 - - Dessi - Home and desire:

Ser riktigt läckert ut! :)

#7 - - Rebecca:

Åh, vad fint ni har det! :) Har tittat runt här nu och blivit väldigt inspirerad. Vad kul, lovar att komma tillbaka! :)



Kram till dig!

#8 - - Hemmakatten:

Vad fint du har gjort. Gillar det grafiska uttrycket i bilderna. Mycket snyggt!

#9 - - Sandra | Inspirera Mera:

Vilka underbar bilder du har tagit.

#10 - - annsoh:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Upp