» Traderafynd



Senast i samlingen av glasburkar - mittenstorleken. Fyndad på tradera.
Gillar såna här glasburkar, man kan använda dem till mycket. Så är de fina också.

Vill passa på att tacka er för alla fina kommentarer också!
Det värmer i hjärtat och jag blir så himla glad. Tack!
| |
#1 - - Tina // peppar och vanilj:

Åhh vi delar en passion!!!!!! Jag är toksåld på glasburkar och vackra väl använda glasflaskor =)



Soulmates vi aglasburk...haha coolt!



kraam tina

#2 - - Åse - Interiörguiden:

Tjusiga, och väldigt praktiska!

#3 - - sara:

Helt underbara glasburkar! De små kvistarna med kottar är sååå fina!



Elle bjöd på en hel del godsaker men jag är inte alls lika intresserad av den tidningen som jag var innan jag blev kär i inredning, haha, nu föredrar jag Elle interiör i så fall ;)

#4 - - Caroline:

Superfina glasburkar verkligen!

#5 - - Hemlängtan:

Wow, underbara bilder!!! Håller med dig om att det är fint med glasflaskor. Köper en del på loppis och de är ju så användbara. Just nu har jag en samling glasflaskor i olika storlekar som ljusstakar.



Ha en fin kväll!

Jenny

#6 - - tinajo:

Hur fint som helst! :-)

#7 - - Ida-www.lippstick.se:

Så fina!

/Kram Ida-www.lippstick.se

Upp