» Att samla på fina saker



Att samla sina favoritsaker på ett och samma ställe och lämna andra ytor tomma är ett väldigt enkelt
och effektivt inredningstips. Tillsammans med klyschan att inreda med en blandning av gammalt och
nytt är det mitt bästa tips.

Här har jag samlat min fina tavla från Therese Sennerholt, en bunt tidningar i en gammal trälåda
(på tal om trälådor, såg en man hade satt hjul under - superfint!)
och så ljusstaken från Design House.
| |
#1 - - Dessi - Home and desire:

Så fint det ser ut! Therese Sennerholt-tavlan är gudomlig, men det vet du ;)

#2 - - Tess : Fröken Fjäril:

Så fin tavla.

#3 - - Åse - Interiörguiden:

Verkligen jättefin mix!

#4 - - Petran på DesignInsight:

det där är nog mitt favoritcitat! Ändå så blev det den andra tavlan, knepigt jag kanske hade lite bråttomt! =)

#5 - - Daniel:

Härlig tavla! =)

#6 - - Stina:

Snygg tavla sån skulle jag också vilja ha :D

#7 - - Jenny:

Hon gör mycket fint den där Sennerholt! Minst sagt.

Upp